Prev Page Next Page

Gilde Juleaquavit 2012

I løpet av to måneders tid kjøper nordmenn mer enn 300.000 liter Gilde Juleaquavit. På vegne av vår oppdragsgiver Arcus, fikk Kulturmeglerne i oppdrag å håndtere alt pressearbeidet knyttet til lanseringen av Gilde Juleaquavit 2012.

Oppdraget besto i å skape et event, med påmeldt presse og bransje tilstede. Eventet ble holdt på Kulinarisk Akademi på Mathallen, hvor Kokkelandslagets Espen Vesterdal Larsen sto for maten, og akevittdestillatør Halvor Heuch sto for tradisjonell juledrikke.

Kulturmeglerne laget også en egen bordkalender med julemat og drikke-tema, hvor valget falt på en sammenleggbar brosjyre/stående oppskriftshefte-løsning, som både kan brukes som julekort av oppdragsgiver, og var et supplement til egne goodiebags på eventet. Kulturmeglerne sto for produksjon, tekst og konseptutvikling, samt koordinering av design, foto og tekst/oppsett til brosjyren.