Prev Page Next Page

Mathallen

Kulturmeglerne har bidratt med håndtering av presse og sosiale medier i forbindelse med lansering og åpning av Mathallen på Vulkan i Oslo. Mathallen åpnet i oktober 2012, til stor begeistring fra både presse og publikum.

30.000 var mennesker innom den to dager lange festivalen Forsmak i mars 2013. Da dørene åpnet i det stille den 2. oktober var det tydelig at publikum ville ha mer – og siden da har Mathallen vært på absolutt alles lepper. En 40 dagers åpningsfestival ble fortsettelsen på Forsmak. På programmet stod blant annet feiring av den store norske grøtdagen, surkålkurs, Oslo pizzacup, bacalaofest og mye annet, for både barn og voksne – matelsker eller kokkeproff.

50 nordiske matbloggere ble de første til å få møte og oppleve konseptene som skulle fylle Mathallen da man sammen med Matbloggsentralen inviterte til Matbloggtreff i august. Et par måneder senere, i forbindelse med åpningen, inviterte vi blant annet til en pressefrokost hvor media fikk muligheten til å ta en sniktitt på hvordan Mathallen ville se ut – uken før den stod ferdig.