Bocuse d’Or er verdens vanskeligste og mest prestisjefylte kokkekonkurranse.
Stiftelsen er «norske mesterkokkers olympiatopp», og organiserer det nasjonale uttaket, «Årets kokk», og det norske teamets deltakelse i Bocuse d’Or Europe og verdensfinalen i Bocuse d’Or, hvor man kjemper mot 24 av verdens beste kokker.
Kulturmeglerne har jobbet med Bocuse d’Or Norge siden 2015 og fungerer som bindeleddet mellom media, teamet og stiftelsen. I tett samarbeid med teamet utformer vi strategier og planer, og jobber aktivt for å synliggjøre vinnerkokken, konkurransene og organisasjonen. Stiftelsens mål er å utvikle norske kokker til å bli best i verden, bidra til norsk matglede, kunnskap og matkultur, samt å virke for at kokkeyrkets status forblir sterkt og attraktivt.
Én ting er i alle fall sikkert: Ingen andre kunder gir oss like mye vann i munnen som Bocuse d’Or! Les mer om dem her.