fbpx

BØRNING

Kulturmeglerne har jobbet med Børning-filmene siden den første kom ut i 2014. Vi har hovedsakelig jobbet med å bygge opp en Facebookside som både engasjerer og motiverer folk til å kjøpe kinobillett. Hovedmålet for siden var likevel ikke at den skal være en reklamekanal, men en side hvor den veldig dedikerte fansen kan diskutere bil, humor, råning, vinne konkurranser og dele bilder og opplevelser. På denne måten skapte vi et digitalt samfunn hvor alle er invitert, rundt en filmserie mange er blitt veldig glad i. Vi gjorde alt fra å lage bakommateriale, videointervjuer med skuespillerne, memes, gifer, og ikke minst brukte vi mye tid på å skape og ta vare på dialogen med følgerne. 

Facebooksiden har ca 70 000 følgere – hvor mange av disse har vært aktive og engasjert helt siden 2014. I tillegg publiserte vi på en tilhørende Instagramside med ca 13 000 følgere. 

Vårt oppdrag:
BØRNING 3 distribueres av SF Norge som også er oppdragsgiver.