Vårt arbeid
Sveip for å se mer →
-
Witch Club Satan
Våre kunder kommer i alle størrelser og retninger. Å bistå det feministiske black metal-bandet Witch Club Satan da de skulle slippe debutalbum og legge ut på turné hører til kategorien: lite oppdrag med masse potensiale! Da er det gode råd og kvalifisert idésparring som gjelder.
-
Verdens verste menneske
Enkelte ganger aner man at man sitter med gull mellom hendene. Slik var det med Verdens verste menneske, der nytt talent fikk møte meritterte kapasiteter i et potent og spennende prosjekt: En internasjonalt anerkjent filmskaper, et strålende manus, et friskt og interessant cast og habile og engasjerte produsenter. Alle gikk den siste mila, og holdt fast i en felles visjon om at det lokale og spesifikke i en fortelling fra lille Oslo er godt nok for verden.
-
Sau
Vi ble umiddelbart sjarmert av denne varme dokumentaren, av sauene og menneskene på familiegården i Nordland. Filmen har dessuten mye på hjertet, og det var tydelig at problemstillingene og bekymringene den tar opp ville oppleves nære og aktuelle for publikum over hele landet. Sau hadde potensial til å bli en del av den nasjonale samtalen, men vel så viktig var det å synliggjøre filmen der den ville resonnere sterkest – blant de små, men mange publikumsgruppene i distriktene.
-
Kampen om Narvik
Vi ønsker alltid å følge filmene vi jobber med over tid – gjerne allerede fra det avgjøres at de skal spilles inn. Med Kampen om Narvik fikk vi ønsket vårt, og mer til. I alt tre utsettelser av filmens premiere gjorde at vi fikk jobbe med presselansering over flere år.
-
Hele Norge kvakker!
Donald Duck & Co var med 2024 i ferd med å gå inn i et merkeår. Ikke bare feiret figuren Donald Duck 90 år, men det var også 75 år siden det første norske Donald-bladet kom ut. Dette var begivenheter som var verdt å markere, men også gode muligheter til å engasjere leserne. Resultatet var et prosjekt som tok utgangspunkt i Donald-bladets solide plass i den norske folkesjela, samt det norske språket.
-
Maria Arredondo
Maria Arredondo ble plutselig oppmerksom på at hennes låt «Burning» fra 2004 hadde oppnådd massive strømmetall i Kina. Våren 2024 ble det bekreftet at låten var spilt nesten en milliard ganger på kinesiske strømmetjenester. Det var tydelig at det fantes et marked for henne i et av verdens mest befolkede land, og en stor mengde entusiastiske fans. Men hvordan tar man steget inn i et helt fremmed musikkmarked, på den andre siden av kloden?